Jak reklamovat zboží
KOLIK ČASU MÁM NA REKLAMACI ZBOŽÍ?
Doba po kterou je možné zboží reklamovat jsou ze zákona 2 roky. Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození, to znamená, že není možné reklamovat věci, které si například roztrhnete nebo jakkoliv sami poškodíte. Reklamace se také nevztahují na škody způsobené nevhodným zacházením a péčí o danou věc. Tím je myšleno, že například halenku, která se nesmí dávat do sušičky, dáte do sušičky a tím si ji zničíte.
JAK MŮŽU ZBOŽÍ REKLAMOVAT?
Vyplňte reklamační formulář a s reklamovaným zbožím ho zabalte zpět do krabice, ve které vám přišlo. Pokud krabici už nemáte, zabalte ho do jiné, dostatečně velké krabice, která zabrání poškození zboží při jeho dopravě.
Zboží nám, s vyplněným formulářem na vrácení, pošlete na adresu Textil Forum, Uruguayská 416/11, Praha 120 00. Jako kontaktní údaje uveďte telefon +420 602 444 873 a e-mail jana@yollo.cz.
Balíček nám prosím neposílejte na dobírku, v takovém případě ho nepřebereme a vrátí se vám zpět.
Náklady na odeslání reklamovaného zboží hradíte vy.
JE MOŽNÉ REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT ZA NĚCO JINÉHO?
Ano! Je to možné:
♥ Vyberte si kousek, který chcete na poslat za reklamované zboží.
♥ Napište mi na e-mail jana@yollo.cz - číslo objednávky, co chcete reklamovat a za co to vyměnit, a kde máme vyzvednout balíček.
♥ Vše pečlivě zabalte zpět do krabice.
♥ Přijde vám zpráva od GLS, kdy si balíček vyzvednou. Doprava věci na výměnu je na nás, vy nic neplatíte.
♥ Můžete se těšit na nový kousek.
KDY DOSTANU SVÉ PENÍZE ZPĚT?
Jakmile nám váš vrácený balíček dorazí, tak reklamaci prověříme a pokud bude vše v pořádku, peníze odešleme zpět na účet, který uvedete na reklamačním protokolu. Ze zákona máme na vrácení peněz 14 dní, ale snažíme se je odesílat hned po kontrole balíčku, ať si popřípadě můžete koupit něco jiného, co vám udělá radost.